مشخصات:

نام :سید موسی

نام خانوادگی:حسینی

نام پدر:سید حسن

تاریخ تولد:1316

تاریخ شهادت:1360/11/5

منطقه شهادت:شوش دانیال

نام عملیات:خط پدافندی

متن وصیت:

اکنون که عنان و افسار زندگی را بر دست گرفتم و بدین نتیجه رسیدم که دنیا همه هیچ واهل دنیا همه هیچ،عاشقانه دیدار پروردگاربی همتا رابرگزیدم وچنان چه رحمانیت خداوند سعادت شهادت رانصیبم گرداند.

می دانم که جام نوشین شهادت موهبتی است که یگانه هستی نصیب این حقیرفرموده است لذا به خاطر قرار دادن من در صف مومنین بی ریا عاجزانه سپاس گزارم وشاکرم از این که مرا در زمره ی سیاران خود قرار داد.

اینجانب به عنوان یک خدمت گزار از آحادملت انقلابی ایران بالاخص مردم جان بر کف زادگاهم وردنجان طلب می نمایم که بدانیدانقلاب اسلامی یک معجزه ی الهی بود که خداوند متعال به خاطر بزرگ منشی مردم ایران به آنان هدیه فرمود پس بر ماست که چونان جان عزیز بداریمش و پیوسته قدرشناس و مطیع اوامر رهبری و پشتیبان روحانیت دلسوز باشیم.

اگر چه من کوچکتر از آنم که به دلیل مردان وشیر زنانی چون ملت غیور ایران که درس آزادگی و شرافت رااز سرور شهیدان امام حسین (علیه السلام)و بانوی شجاعت و دلیری زینب کبری گرفته اند،اما به عنوان یک برادر دینی از ایشان می خواهم که به دنیا و مافیها دل نبندند. چراکه تقریب و نزدیکی به خداونددر گرو دل کندن از علایق دنیوی است.

ومطمئن باشیدکه شیرینی و حلاوت نزدیکی به خدابسی گواراتر از زندگی پوچ دنیاست پس بیایید آستینهای همت را بالا زده و باسلاح ایمان به مبارزه  کفر و نفس برویم و در راه خدا و در برابر مصائب صبر راپیشه کنیم که خداوند باصابران است.درخاتمه بعنوان یک عاشق اسلام و انقلاب از همه خواهران وبرادران طلب عفو و بخشش می نمایم.