شهدای شهرستان بن

استان چهارمحال و بختیاری

شهدای شهرستان بن

استان چهارمحال و بختیاری

شهدای شهرستان بن

یارب شهادت

این وبگاه جهت معرفی شهدای شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.
امیدواریم مورد رضایت شهدا قرار بگیرد.

خانواده های شهدا می توانند مطالب و عکس های شهدای خود را جهت درج در این وبگاه از طریق آدرس :
(شهر بن - خیابان ملت ، روبروی بانک صادرات ، کافی نت ارمغان ) به دست ما برسانند.

یا در صورت توان به آدرس naderi5jafar@gmail.com ایمیل نمایند.


کاربران می توانند اطلاعات شهید موردنظر را در قسمت راست وب در بخش طبقه بندی موضوعی جستجو نمایند.


بایگانی
نویسندگان

شهید اسماعیل توکلی وردنجانی

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۷ ب.ظ


مشخصات :

نام :اسماعیل

نام خانوادگی:توکلی

نام پدر:یوسف

تاریخ تولد:1347/02/01

تاریخ شهادت:1364/11/22

منطقه شهادت:اروند کنار

نام عملیات:والفجر 8

متن وصیت:

با سلام بر امام، امامی که با ظهور خود جهان را گلستان خواهد کرد.آری ای امام زمان تنها تو باید بیایی و جهان را از ذلت و خواری نجات دهی، ای منجی عالم بشریت و ای آخرین ذخیره ی الهی سلامت باد.

وبا سلام و دورد به رهبر عالیقدرمان امام خمینی(رحمه الله علیه) که کوه ها باید استواری و دریاها خروش را از او به ارث ببرند.و سلام به آن رهبری که هنگام سخن گفتن شرق و غرب را در امواج سخنان خویش گیج می کند. سخنانی که گوئی از سرنوشت میلیونها انسان بیرون می آید.سلام بر رهبری که بعد از چهارده قرن دوباره انقلابی را به سبک انقلابی که حسین روز عاشورا در کربلا پیاده کرد در ایران برپا کرد و به نداسی هل من ناصر ینصرنی پاسخ مثبت داد، و میرود تا با رهبری چنین طوفانی که از ایران خروشیدن گرفته کاخهای سفید و کرملین را از جا برکند و کاخ نشینی را به کوچ نشینی تبدیل کند(ان شاء الله).

و بدانید که من به آرزوی دیرینه ی خودم رسیده ام و بدانید که شهادت مرگ نیست بلکه زندگی است و کسی که شهید می شود زندگی تازه و جدیدی راد شروع می کند و نزد خدا روزی می خورد ای کاش من هم لیاقت شهید شدن را داشته باشم ان شاء الله اگر من شهید شدم این وصیت ها را به شما امت شهید پرور دارم، امیدوارم که از من حقیر بپذیرد و عالم به عمل باشید.


واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا


اتحاد خود را حفظ کنید و از آیه فوق معلوم می شود که اتحاد و همبستگی چقدر مهم است یکی از عواملی که موجب پیروزی می شود اتحاد است و همچنین است اگر اتحاد خوب حفظ گردد و عدم اتحاد وجود داشته باشد ما شکست می خوریم.


خداوند در قرآن فرمود والعصر  . . .  قسم به عصر همه ی انسان ها در خسر و زیان هستند بجز کسانی که ایمان به خدا آوردند و عمل صالح انجام دادند و صبر کردند پس شما ای امت شهید پرور جزئ مردمانی باشید که ان الله مع الصابرین


در راه خدا انفاق کنید خداوند در قرآن می فرماید هر کس از مال خود که ان را دوست دارد در راه خدا انفاق کند خداوند نیز در عوض به مال او برکت خواهد د اد ای مردم مبادا خود سیر بخوابید و همسایه ی شما گرسنه سر به بستر بگذارد مبادا یک مسلمان از دست شما ناراحت شود که در این صورت به عذاب خدا گرفتار خواهید شد.


انالله و انا الیه راجعون همه ما از خدا هستیم و بسوی او باز می گردیم مرگ را فانی شدن و از بیت رفتن مپندارید بلکه مرگ را شروع یک زندگی جدید بدانید بخصوص مرگی که با شهادت آغاز گردد.پس برای خود توشه ای بردارید که در راه مرگ و در هنگام مرگ و در خانه ی قبر یاورتان باشد و آن توشه تقوا و ایمان است پدر و مادر عزیزم مرا حلال کنید و از تمامی دوستان و اقوام و همه طلب حلالیت کنید و برای احتیاط که مبادا نماز ها و روزه های من اشکال داشته باشند اگر سختی ندارد بیست روز نماز و ده روز روزه بگیرید.






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
جعفر نادری بنی

وردنجان

نظرات  (۱)

سلام
وب عالی دارین خیلی عالی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی