شهدای شهرستان بن

استان چهارمحال و بختیاری

شهدای شهرستان بن

استان چهارمحال و بختیاری

شهدای شهرستان بن

یارب شهادت

این وبگاه جهت معرفی شهدای شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.
امیدواریم مورد رضایت شهدا قرار بگیرد.

خانواده های شهدا می توانند مطالب و عکس های شهدای خود را جهت درج در این وبگاه از طریق آدرس :
(شهر بن - خیابان ملت ، روبروی بانک صادرات ، کافی نت ارمغان ) به دست ما برسانند.

یا در صورت توان به آدرس naderi5jafar@gmail.com ایمیل نمایند.


کاربران می توانند اطلاعات شهید موردنظر را در قسمت راست وب در بخش طبقه بندی موضوعی جستجو نمایند.


بایگانی
نویسندگان

شهید قاسم رفیعی وردنجانی

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ق.ظ


مشخصات:

نام :قاسم

نام خانوادگی:رفیعی

نام پدر:راه خدا

تاریخ تولد:1347/07/10

تاریخ شهادت:1365/10/24

منطقه شهادت:شلمچه

نام عملیات:کربلای 5

متن وصیت:

همیشه آرزو می کردم که کاش در صحرای کربلا بودم و جان ناقابل را نثاردین خداو فدای حسین (علیه السلام)مینمودم ولی اکنونفرزند حسین رهبر عزیزمان می فرمودند ای مسلمانان جهان بپا خیزیدوریشه ظلم و ستم رابیخ وبن برکنیدکه اگرخدای نکردهسستی و سهل انگاری بنمائید اسلام در خطر است لطمه خواهد خوردبنده با این که سن کمی دارم و آغاز عمرم می باشدفرمان امام عزیزم را با جان دل شنیدم و شوق جانثاری در کانون سینه ام به جوش آمده و آمدم در جبهه به برادران رزمنده ملحق شدم تا به فرموده ی امام سیلی آخر را بصورت صدام و اربابانش بزنم و امید دارم از برکت انقلاب و دعاهای امام امت و دعاهای پدر و مادرمکه فیض شهادت برسم که آرزوی من هم آن است.

ولی پدر ومادرم و برادر و خواهرانم شما خیلی خوشحال باشید که چنین فرزندی در دامان محبت خود بزرگ نمودید و خودتان را در قیامت پیش حضرت زهرا (س)روسفید نمودیدو بنده هم در قیامت با رو سفیدیبتوانم سر از خاک بر دارم و پیش شهدای عزیزمان.ولی پدر و مادرم بنده اگرنتوانستم خدمت به شما بکنم شماهممرا حلال کنید وبنده اول عمرم به آرزوی خودم همانا شهادت بود رسیدم.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
جعفر نادری بنی

وردنجان

نظرات  (۵)

شهادت هنر مردان خداست .
قاسم عزیز شهادتت مبارک .
منتظر شفاعتت هستم .
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۳ محمد قاسم اسماعیلی
دای بهت افتخار میکنم
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۲ محمد قاسم اسماعیلی
دایی قاسم جونم ندیدمت ولی بهت افتخار می کنم
زنده باد ایران 
۰۲ آذر ۹۹ ، ۱۷:۰۸ محمد قاسم اسماعیلی

بهت افتخار می کنم دایی جون 

سلام و درود خدا به ارواح طیبه شهدا 

⚘⚘⚘⚘انتظار شفاعت ⚘⚘⚘⚘⚘

 

و تشکر از عزیزانی که برای شهدا قلم می زنند و قدم بر می دارند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی